fredag 14 januari 2011
Senast pysslen...
Förutom att diverse julsaker håller på att hitta tillbaka till sina gömmor där de bor största delen av året så har jag hunnit med att göra en LO och strax efter jul gjorde jag ett nytt julkort (det får jag väl spara till nästa jul).
Min kamera är tyvärr riktigt dålig och jag är också en dålig fotograf men håll tillgodo ändå.
Min kamera är tyvärr riktigt dålig och jag är också en dålig fotograf men håll tillgodo ändå.
söndag 26 december 2010
lördag 6 november 2010
Välkomna hit
Hej och välkomna till min blogg!
Här kommer jag att dela med mig av min vardag och mina tankar. Lämna gärna en kommentar så jag kan hitta till dig.
Här har ni mig. Jag är ny i bloggvärlden, hoppas att ni står ut med eventuella nybörjarmisstag.
Kram
Här kommer jag att dela med mig av min vardag och mina tankar. Lämna gärna en kommentar så jag kan hitta till dig.
Här har ni mig. Jag är ny i bloggvärlden, hoppas att ni står ut med eventuella nybörjarmisstag.
Kram
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
