måndag 7 mars 2011
Paketpyssel....
Testade att frångå gamla invanda mönster och gjorde lite nya vikningar. Presenterna är inte direkt överarbetade eftersom de snart skulle slitas upp av en 5-åring men jag testade lite nya grunder i alla fall.
måndag 14 februari 2011
Ej färdigställda projekt...
2 Exempel på projekt som är i ett pågående stadium, får se hur de bli i slutändan.
Ska försöka att komma ihåg att lägga upp dem när de är klara.
Ska försöka att komma ihåg att lägga upp dem när de är klara.
Alla hjärtans kort....
Ett alla hjärtans kort har jag hunnit med att färdigställa i alla fall.
Det är inte riktigt i den stil jag brukar hålla mig till men det var kul att göra något med lite mer färg också.
Det är inte riktigt i den stil jag brukar hålla mig till men det var kul att göra något med lite mer färg också.
Kramar till alla på alla <3 dag!
måndag 7 februari 2011
fredag 14 januari 2011
Senast pysslen...
Förutom att diverse julsaker håller på att hitta tillbaka till sina gömmor där de bor största delen av året så har jag hunnit med att göra en LO och strax efter jul gjorde jag ett nytt julkort (det får jag väl spara till nästa jul).
Min kamera är tyvärr riktigt dålig och jag är också en dålig fotograf men håll tillgodo ändå.
Min kamera är tyvärr riktigt dålig och jag är också en dålig fotograf men håll tillgodo ändå.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)