måndag 7 februari 2011

Min första kortbeställning...

Korten skulle vara till en kille som gillar bilar och en tjej bl.a gillar djur...

fredag 14 januari 2011

Fler...






Gömmor...

Jag har grävt fram lite äldre layouter som jag gjort tidigare och här kommer dom:

Senast pysslen...

Förutom att diverse julsaker håller på att hitta tillbaka till sina gömmor där de bor största delen av året så har jag hunnit med att göra en LO och strax efter jul gjorde jag ett nytt julkort (det får jag väl spara till nästa jul).

Min kamera är tyvärr riktigt dålig och jag är också en dålig fotograf men håll tillgodo ändå.

söndag 26 december 2010